Hells Kitchen

  • Thread starter Deleted_171835
  • Start date
  • Views 1,434
  • Replies 7
D

Deleted_171835

Guest
OP
Hells_Kitchen_title.png
I'm unsure as to whether Tempers watch this show apart from Vidboy10. I have been watching this show since the very beginning. They are currently on episode 8 of season 8. If you haven't heard of this show before, I suggest you watch it. It's great!
 

narutofan777

Well-Known Member
Member
Joined
Mar 27, 2010
Messages
731
Trophies
0
XP
107
Country
Afghanistan
yea hells kitchen is very fun to watch. cause no one can bitch and yell and fuck you up like Gordon Ramsey. this guy doesn't even need to jack you up to feel like shit. lol. he ain't simon cowell hes even better/worse. i've watched this show since season 1. just sayin.
 

sputnix

Well-Known Member
Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
369
Trophies
0
XP
259
Country
Bulgaria
I started watching season 1 back when it was on the food channel [they picked it up a few months after fox to show reruns] uncensored so I was never really allowed at that age to watch it, but I did see a few episodes though. When season 2 started of fox then I watched it. All the episodes are on youtube, and new episodes are uploaded a few days after airing.

On a side note has anyone noticed Gordon is FAR more tame in the first season compared to now?
 

MFDC12

Well-Known Member
Member
Joined
Oct 12, 2007
Messages
824
Trophies
1
Age
32
XP
985
Country
United States
sputnix said:
I started watching season 1 back when it was on the food channel [they picked it up a few months after fox to show reruns] uncensored so I was never really allowed at that age to watch it, but I did see a few episodes though. When season 2 started of fox then I watched it. All the episodes are on youtube, and new episodes are uploaded a few days after airing.

On a side note has anyone noticed Gordon is FAR more tame in the first season compared to now?

haha yeah fox figured his yelling = major selling point.
ever watch kitchen nightmares uk version? most boring thing ever. he hardly yells in it, and it suprised me
 

sputnix

Well-Known Member
Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
369
Trophies
0
XP
259
Country
Bulgaria
MFDC12 said:
sputnix said:
I started watching season 1 back when it was on the food channel [they picked it up a few months after fox to show reruns] uncensored so I was never really allowed at that age to watch it, but I did see a few episodes though. When season 2 started of fox then I watched it. All the episodes are on youtube, and new episodes are uploaded a few days after airing.

On a side note has anyone noticed Gordon is FAR more tame in the first season compared to now?

haha yeah fox figured his yelling = major selling point.
ever watch kitchen nightmares uk version? most boring thing ever. he hardly yells in it, and it suprised me
Yes I have I think it's more he actually cooks on that show so he can't yell and cook at the same time. Also this is a real restaurant that he's trying to get out of bankruptcy so that last thing he needs is people leaving the restaurant after he yells "fuck off" and other obscenities to the chiefs.
 

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: Don't get me wrong the normal music in Doom is great too, but the PSX one had a more hmmm stereo...