Hadrian

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by mucus, May 18, 2009.

May 18, 2009

Hadrian by mucus at 3:27 PM (1,522 Views / 0 Likes) 18 replies

  1. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica
    What's with the Cocktus and the name?
     
  2. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    Not from around here are you?
     
  3. Raika

    Member Raika uguu

    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    4,864
    Location:
    uguu
    Country:
    Antarctica
  4. somedouchebagwho

    Newcomer somedouchebagwho Newbie

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    1
    Country:
    Yemen
  5. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica
    Nah, I'm new to the neighbourhood. I just see all these weirdly shaped Cockti all around though.
    (makes me "hungry")
     
  6. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,295
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
    mudong or dongus, its your choice [​IMG]
     
  7. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica
    I've had dongus. what's mudong?
     
  8. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,295
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
    Monidong
    dongpong
    mudong
    oh
    mudong
    i think i get it NOW
    ...


    I despair sometimes with you mucus
     
  9. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica
    mudong btw

    you know p1ng, a lot of people despair when i show up... i don't know why...
     
  10. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    Aw dont be too hard on yourself, there are much much worse members out there. Especially that dick who keeps changing his name every few months.
     
  11. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,295
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
    Yeah I dont like Man18 either.
     
  12. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica

    Yeah ummm....
    Like that p1ngpong err... p1ngdong, and dongdrian; i can't stand those guys, they always come in here with their dongs and are donging everydong....

    oh dong, it sure dongs me
     
  13. TrolleyDave

    Former Staff TrolleyDave Philosolosophising

    Joined:
    Jan 1, 2007
    Messages:
    7,762
    Location:
    Wales, UK
    Country:
    United Kingdom
    [​IMG]
    dong duh dong dong dooooooooong.​
     
  14. mucus
    OP

    Member mucus Orc Orc Orc

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    540
    Location:
    Playing Minecraft
    Country:
    Antarctica
  15. Hehe Moo

    Member Hehe Moo Moo?

    Joined:
    Jul 14, 2008
    Messages:
    1,137
    Location:
    Australia
    Country:
    Australia
    Uh guys, I haven't been on in a while. Care to fill me in on the new fad?
     
  16. Slimmmmmm

    Member Slimmmmmm GBAtemp MoNkEeE

    Joined:
    Nov 1, 2007
    Messages:
    1,687
    Location:
    the land of lol
    Country:
    United Kingdom
    There is something in the water ?? [​IMG]
     
  17. xalphax

    Member xalphax Internet killed the Ponystar.

    Joined:
    Nov 18, 2006
    Messages:
    1,266
    Location:
    here'n'there
    Country:
    Croatia
    dongalphadong approves!
     
  18. p1ngpong

    Supervisor p1ngpong Legit Boss Harold

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    6,295
    Location:
    DS Scene
    Country:
    Croatia
  19. Hadrian

    Former Staff Hadrian Better than Craigslist

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    16,978
    Country:
    United Kingdom
    lol check my comments on my profile...some people are dumb.
     

Share This Page