Good yuri anime?

Discussion in 'General Off-Topic Chat' started by da_head, Oct 3, 2008.

  1. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    Hey guys. k before u tell me to go look on google, here me out. i would prefer response from u guys (i.e. ppl i interact with and trust their opinions) vs random ppl. k?

    so yeah, i watched strawberry panic, and i loved it. wat impressed me was that there was very little ecchi/fanservice (not that i mind it [​IMG]), and an actual decent storyline. so has anyone watched this anime? and suggestions for something as good? i watched this another anime which was pretty similar to this, but i forget wat its called.

    btw, no hentai plz xD
     


  2. Orc

    Orc ‎(ღ˘⌣˘ღ)

    Member
    1,963
    49
    Feb 10, 2006
    Hong Kong
    Boku no Pico
    Actually: Maria-sama ga Miteru... everyone knows Marimite is The Shit.
     
  3. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    LOL u bastard. gave me a yaoi suggestion *shudders*

    but yeah i'll check out Maria-sama ga Miteru. thx

    lol another yuri based in france? french girls=lesbians? o.O rofl

    EDIT: correction: uses french

    btw have u read the manga or watched the anime?
     
  4. Relys

    Relys Master of Computer Science

    Member
    861
    783
    Jan 5, 2007
    United States
    What's the point if it's not H?
     
  5. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    cuz that's wat real pr0n is for...but if u insist, suggest sumthin [​IMG]
     
  6. Prime

    Prime GBAtemp Psycho!

    Member
    3,664
    0
    Nov 7, 2007
    Under your bed
    When I asked for violent anime for the lolz he suggested yaoi to me also. At the time I never knew it was yaoi so I had to research it without knowing what I was going to get in return....
     
  7. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    i just quickly youtubed it, and proceeded to the washroom to vomit xD
     
  8. Shakraka

    Shakraka GBAtemp Advanced Fan

    Member
    722
    1
    Jul 17, 2007
    United States
    Orc is fast...

    Boku no Bibletoads is another great one.
     
  9. Twiffles

    Twiffles танковые победы

    Member
    1,925
    34
    Sep 6, 2007
    Gambia, The
    Girls Bravo
     
  10. Shakraka

    Shakraka GBAtemp Advanced Fan

    Member
    722
    1
    Jul 17, 2007
    United States
    Boku no Sexual Harrassment. It's not shota, don't worry.
    Warning: Spoilers inside!

    If you really want some hentai, I recommend Night Shift Nurses. Girls are really hot, it's well drawn, and it's grade A material.
     
  11. ZonMachi

    ZonMachi GBAtemp Regular

    Member
    159
    2
    Aug 29, 2008
    United States
    The best way to check is wikipedia [​IMG] [​IMG]
     
  12. Mei-o

    Mei-o Generic Asian Kid™

    Member
    860
    6
    Jun 22, 2008
    Somewherewherewhere
    When someone says yuri anime that's not hentai, first thing that comes to mind is Marimite, you should also check out Blue Drop, if you don't mind reading manga, try First Love Sisters heehee.


    I love Night Shift Nurses! I don't watch hentai.
     
  13. Cermage

    Cermage GBAtemp Advanced Maniac

    Member
    1,702
    0
    Dec 2, 2007
    maria-sama is a good one. would gender benders count? very few yuri anime tbh, more anime where a girl gets turned into/forced to be a guy and vice versa.
     
  14. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    gender-benders? err as long as its funny and not creepy lol.

    btw thx for all the suggestions guys! though shit, this stuff is hard to find >.
     
  15. Carnivean

    Carnivean STARMAN

    Member
    427
    61
    Jul 11, 2006
    UK
    Most yuri anime is one of the following:
    Barely yuri at all
    Overly full of fan service
    Depressing as fuck

    Strawberry Panic is nice for the whole outright EVERYONE IS A LESBIAN theme that is perpetually screamed at you.
     
  16. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    lol yeah. and they're at a catholic school to. u think nuns would care??

    though supposedly yuri love is the purest love there is

    LOL
     
  17. weiff

    weiff GBAtemp Regular

    Member
    215
    17
    Nov 18, 2006
    Hey... you want anime or manga? Cause manga has some pretty easy answers... Anime, hmmm~ and I know I have some good H stuff. I'll check later tonight and send you a PM. I always look for good yuri in my H... well that and bondage futa on girl watersports we'll leave it at that.
     
  18. da_head
    OP

    da_head A dying dream..

    Member
    2,953
    2
    Apr 7, 2008
    Canada
    Toronto, Canader!
    lol k.
     
  19. Mei-o

    Mei-o Generic Asian Kid™

    Member
    860
    6
    Jun 22, 2008
    Somewherewherewhere
    Princess Princess
     
  20. ojsinnerz.

    ojsinnerz. Damned

    Member
    3,152
    7
    Oct 27, 2007
    Canada
    Canada
    Oh god. I'm sure the OP will "enjoy" this show.