Gecko OS 1.07b Unofficial WADs

Discussion in 'Wii - Hacking' started by afif95, Dec 16, 2008.

  1. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
    Sorry for creating a double thread, but the last thread was full of discussion (hell yea).

    Here you can find many unofficial builds of Gecko OS WADs. As of now, everything's tested and working.

    (TESTED & WORKING)

    Warning: Spoilers inside!
     
  2. djdynamite123

    djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Banned
    3,791
    1
    Sep 21, 2008
    Redcar, England UK
    looking good!
     
  3. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
    You like it dj?

    C'mon guys, show gbatemp your creativity, Send in your Wads (Banner) now!
     
  4. Wiisel

    Wiisel GBAtemp Maniac

    Member
    1,310
    97
    Dec 4, 2008
    looks good why should all the non chip users get all the fun with Gamma channels
     
  5. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
    .........When we can change the banner and enjoy the hell with custom Gecko OS Channel!

    Yea, I get what you mean.
     
  6. djdynamite123

    djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Banned
    3,791
    1
    Sep 21, 2008
    Redcar, England UK
    [​IMG]

    I want that but GeckoOS that is QUALITY!

    Someone with good graphics sense please do a nice banner, ill carry it on from there [​IMG]
     
  7. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
    Damn, I want that one too >_> (Feeling really envy)

    Let me see what I can do with photoshop.
     
  8. djdynamite123

    djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Banned
    3,791
    1
    Sep 21, 2008
    Redcar, England UK
    That is a really good looking banner, I'm shit at graphics to be honest, it's more of a search google and edit the bitch for me lol
     
  9. kitt050383

    kitt050383 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    648
    0
    Aug 11, 2008
    United States
    New Jersey
    hey afif95 just have one question for you did you change the game id's on the wad when injected.... so that when people install them they don't install them over other stuff....

    -kitt050383
     
  10. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
    Yea, same here.

    But to create an exact copy like that, but only replacing the text requires a major photoshopping lol.
    What I need now is the font that is used in the pic. Then I'll see what I can do.
     
  11. florian

    florian GBAtemp Advanced Fan

    Member
    579
    4
    Feb 6, 2008
    France
    Hello [​IMG]

    How to find Gecko OS 1.07b Unofficial WADs ?

    thx in advance [​IMG]
     
  12. djdynamite123

    djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Banned
    3,791
    1
    Sep 21, 2008
    Redcar, England UK
    Search, search and erm search again hehe [​IMG]
     
  13. kitt050383

    kitt050383 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    648
    0
    Aug 11, 2008
    United States
    New Jersey
    lol... use the eye's god gave you and read the first topic....
    lol...
    -kitt050383

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  14. afif95
    OP

    afif95 I own a bungalow on Mars, and booked 4 corner lots

    Member
    1,805
    1
    Nov 24, 2008
    Malaysia
    Malaysia!
  15. nicksasa

    nicksasa GBAtemp Maniac

    Member
    1,410
    0
    Oct 25, 2008
    Belgium
    and why isnt mine added [​IMG] im beginning to be good with photoshop
     
  16. Wiisel

    Wiisel GBAtemp Maniac

    Member
    1,310
    97
    Dec 4, 2008

    [​IMG]

    I have no graphics sense but i can paintbucket [​IMG]
     
  17. kitt050383

    kitt050383 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    648
    0
    Aug 11, 2008
    United States
    New Jersey
    Here's one to add to the mix.... I hope everyone likes it... Let me know what you think... k...
    -kitt050383

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
     
  18. Wiisel

    Wiisel GBAtemp Maniac

    Member
    1,310
    97
    Dec 4, 2008
    haha thats pretty cool ive had my eye on that geck pic for some time lol i like the way to did the header or whatever its called at the top with square edges
     
  19. kitt050383

    kitt050383 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    648
    0
    Aug 11, 2008
    United States
    New Jersey
  20. Vidboy10

    Vidboy10 Tsardom

    Member
    2,617
    7
    Dec 15, 2008
    Canada
    Vancouver, B.C
    HAHA!!! That's awesome kitt! XD