Freedom Wars ENGLISH gameplay from Taipei Game show

Discussion in 'PS Vita - Games & Content' started by T-hug, Jan 25, 2014.

  1. T-hug
    OP

    T-hug Always like this.

    pip Chief Editor
    9,101
    4,276
    Oct 24, 2002
    England
    Looking good and this means that the ASIAN version may have a full English option!​
    :arrow:Freedom Wars Wiki
     
    Foxi4 and Gaming4Ever like this.
  2. CrimzonEyed

    CrimzonEyed GBAtemp Addict

    Member
    2,494
    313
    Sep 3, 2007
    Really good in case it doesn't get localized in the EU/US.
     
  3. BORTZ

    BORTZ "Another stunning Van Gogh"

    Supervisor
    11,597
    14,391
    Dec 2, 2007
    United States
    Pittsburgh
    Looks kinda like god eater? Am i seeing this right?
     
  4. T-hug
    OP

    T-hug Always like this.

    pip Chief Editor
    9,101
    4,276
    Oct 24, 2002
    England
    The demo is now up on the JPN PSN!
     
    Gaming4Ever likes this.
  5. Gaming4Ever

    Gaming4Ever Banned

    Banned
    486
    94
    May 28, 2014
    United States
    This looks good for some online action maybe more to show at E3......
     
  6. Ryupower

    Ryupower Brood

    Member
    2,924
    433
    Oct 8, 2007
    United States
  7. Swing

    Swing GBAtemp Regular

    Member
    269
    18
    Jun 5, 2011
    United States
    OMG THE DEMO IS UP?!??! I'VE BEEN WAITING FOREVER FOR THIS GAME CHECKING PSN ALMOST EVERDAYJCH*#NRC*(#CNR(*N#*(N*NC

    Sorry super excited *giggles like a school girl**is wet and juicy and like one too when tentacles are nearby*

    WTF when I go to DL the demo it says something with 0 next to the kanji for brother and then 47 next to the kanji for lack. I saw some other freadom wars stuff that cost like 47 yen or something, are they charging for the demo? Or do I just need to switch to my vita to DL it and not use my PS3?
     
  8. Nobunaga

    Nobunaga Empty

    Member
    2,063
    220
    Apr 19, 2010
    Greece
    You had to pre order Soul Sacrifice Delta in order to get the demo earlier.
    We are getting it next week.
     
  9. Swing

    Swing GBAtemp Regular

    Member
    269
    18
    Jun 5, 2011
    United States
    yeah but I'll DL the JP version... guess I hafta go thru the process of making my VITA JP and switch memory cards... Where is it?
     
  10. Gaming4Ever

    Gaming4Ever Banned

    Banned
    486
    94
    May 28, 2014
    United States
  11. Swing

    Swing GBAtemp Regular

    Member
    269
    18
    Jun 5, 2011
    United States
    lol yeah I know about that, except that guide is probly better than the old IGN one, or it could be the same. You used to be able to tie a US AND JP account on one memory card. I just meant where's the demo at? lol didn't know I hafta get SS Delta, I got the SS for free is Delta an addon or whole new game I'd hafta DL?