DS #2525: Doki Doki Majo Shinpan 2 (Japan)

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by T-hug, Jul 30, 2008.

  1. T-hug
    OP

    T-hug Always like this.

    pip Chief Editor
    8,952
    3,705
    Oct 24, 2002
    England
    ^^ndsrelease-3482^^
     


  2. Jax

    Jax Pip Pip Cheerioink!

    Member
    4,102
    241
    Jul 31, 2006
    L.A.V.
    Yay! More loli touching!

    (>º3º)> (.Y.)
     
  3. hova1

    hova1 GBAtemp Advanced Fan

    Member
    690
    10
    Oct 26, 2007
    Gambia, The
    the boxart is from the first game i think
     
  4. GameSoul

    GameSoul youtube.com/variantdevil

    Member
    1,778
    1
    Mar 21, 2008
    United States
    Illinois
    >_> Uhhh... this is that witch touching game. Wtf Japan....
     
  5. pilotwangs

    pilotwangs GBAtemp Maniac

    Member
    1,025
    0
    Jan 20, 2008
    If anyone else reads the UK magazine Ngamer,you'll probably know what they thought of the first one.

    Can't wait to read their review of this one.
     
  6. Jax

    Jax Pip Pip Cheerioink!

    Member
    4,102
    241
    Jul 31, 2006
    L.A.V.
    Yeah, this is the real cover

    [​IMG]
     
  7. ojsinnerz.

    ojsinnerz. Damned

    Member
    3,152
    7
    Oct 27, 2007
    Canada
    Canada
    LOLJAPAN.
     
  8. Triforce

    Triforce GBAtemp Advanced Fan

    Member
    538
    0
    Mar 17, 2005
    London
    That box is really faded, it doesn't have the right colours. Heres a proper box:

    [​IMG]
     
  9. GeekyGuy

    GeekyGuy Professional loafer

    Global Moderator
    4,746
    228
    Jun 21, 2007
    United States
    Never did get far enough in the first one to take advantage of any underage gals. [​IMG] But I'm all for the concept. Although full-on, interactive porn would be the better way to go.
     
  10. armagedalbeebop

    armagedalbeebop GBAtemp Regular

    Member
    225
    0
    Aug 30, 2007
    oh no you didnt [​IMG]
     
  11. C3NTY64

    C3NTY64 Member

    Newcomer
    20
    0
    Nov 2, 2007
  12. Rod

    Rod GBAtemp Fan

    Member
    339
    0
    May 16, 2008
    Brazil
    Funny thing the white haired girl has no nipples. [​IMG]
    Surely they wouldn't put 'em in the box, but it feels kinda weird anyways.

    If this topic surpasses Rhythm Tengoku Gold I'll be pretty pissed. ):<
    (too bad it probably will)
     
  13. Diffusion

    Diffusion GBAtemp Advanced Fan

    Member
    701
    1
    Jul 14, 2007
    United States
    Only girl I liked in the first game was the school nurse. [​IMG]
     
  14. Sephi

    Sephi fool

    Member
    1,850
    4
    Jan 21, 2008
    United States
    Rhode Island
    I used cheats in the first game to get to unlock all the girls, had to do a bit of guessing in the menu to find them.
     
  15. ScuberSteve

    ScuberSteve Newbie

    lolis are delicious.
     
  16. Sephi

    Sephi fool

    Member
    1,850
    4
    Jan 21, 2008
    United States
    Rhode Island
    I thought shota was your thing
     
  17. MagNetCZ

    MagNetCZ GBAtemp Fan

    Member
    383
    0
    Aug 4, 2007
    Prague
    I never got too much into the first one, too much talking which I couldn't understand and then I got stuck on the first touching mission - the teddy bear.
     
  18. Jockel

    Jockel Tagging yourself? This shit ain't NeoGAF.

    Member
    354
    75
    Apr 14, 2008
    Gambia, The
    Germany
    erm what about that half-elf hentai game? is it dumped yet? [​IMG]
     
  19. Sephi

    Sephi fool

    Member
    1,850
    4
    Jan 21, 2008
    United States
    Rhode Island
    The game hasn't even been released yet
     
  20. Jockel

    Jockel Tagging yourself? This shit ain't NeoGAF.

    Member
    354
    75
    Apr 14, 2008
    Gambia, The
    Germany
    awww :< too bad.
    btw, way to go on that extra-generic nickname! ^^