claymation

Discussion in 'The Edge of the Forum' started by tinymonkeyt, Apr 5, 2008.

  1. tinymonkeyt
    OP

    tinymonkeyt GBAtemp brat

    Member
    3
    Feb 27, 2008
    United States
    this is something i made in animation class
    its not something great
    or even something that i think deserves youtube
    but um oh wells
    we never learn in that class
     
  2. benchma®k

    benchma®k GBAtemp Regular

    Member
    1
    Dec 31, 2007
    hahaha... its pretty good yeh.

    Although i noticed a continuity error.. in one scene you clearly have a red ds, and then in the next it turns to black.. tsk! [​IMG]


    Do you remember how many shots you had to take for the clay animations?
     
  3. tinymonkeyt
    OP

    tinymonkeyt GBAtemp brat

    Member
    3
    Feb 27, 2008
    United States
    lol yeah
    i have the black and red ds
    but my partners made a red ds so it couldnt be helped
    i think about 500+?
     
  4. Linkiboy

    Linkiboy GBAtemp Testing Area

    Member
    3
    May 14, 2006
    United States
    I remember doing Claymation back in 8th grade... this is very nicely done, good job [​IMG] I loved the stereotypical asian-mother-beating [​IMG]
     
  5. Jdbye

    Jdbye Always Remember 30/07/08

    Suspended
    2
    May 10, 2006
    Norway
    Norway
    That was lol, the scene where your mom came in and murdered you was unexpected though o_o
     
  6. mercluke

    mercluke ‮҉

    Member
    4
    Dec 2, 2007
    Perth
    me lieks the big stick
     
  7. drock360

    drock360 GBAtemp Fan

    Member
    1
    Jan 31, 2008
    United States
    United States
    LOL! That is very awesome! Keep up the gud work!
     
  8. tinymonkeyt
    OP

    tinymonkeyt GBAtemp brat

    Member
    3
    Feb 27, 2008
    United States
    thanks for the feedback..was a lot nicer than i expected

    lol when we were making the 'big stick', people sitting next to us were like wtf? cuz it was just a peach colored long sticklike figure...so thats why i decided to write big stick on it