Animal Crossing City Folk on backup loader?

Discussion in 'Wii - Hacking' started by Dark_anth, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
Nov 16, 2008
  1. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    oh and btw this iso scrubbed is only 446 megs b4 unpacking!!!!! THERE IS NO EXCUSE TO NOT HAVE THIS GAME LOL
     


  2. Beatchu

    Member Beatchu GBAtemp Fan

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    347
    Location:
    UK
    Country:
    United Kingdom
    OMFG only 446mb? That's hardly anything!

    And yes it should work
     
  3. Bananna

    Newcomer Bananna Member

    Joined:
    Oct 4, 2008
    Messages:
    39
    Country:
    United States
    Yes, it does.
    It is only 446mb because Animal Crossing is a small game.

    Took me 10 minutes to download.
     
  4. Arm the Homeless

    Member Arm the Homeless Custom Title

    Joined:
    May 26, 2008
    Messages:
    1,762
    Location:
    /home/andy/
    Country:
    United States
    It took me about 7 minutes. [​IMG]

    And yep, works with no errors.
     
  5. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    how bout online? omg im soooo happy lol now i need to get one of those wii speak thingamawhats the kids are always talking about these days
     
  6. djdynamite123

    Banned djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Joined:
    Sep 21, 2008
    Messages:
    3,791
    Location:
    Redcar, England UK
    Country:
    United Kingdom
    yep i''m downloading the same file at 2000 kbps shouldn't be long couple more minutes lol
    ive never played this series before.... any good?
     
  7. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    OH MY GOD YES!!!!!! it seems gay but your life gets tangled within the game haha its seriously addictive and fun. 10/10 would burning it to dvd/rw have an adverse afect to my wii/game?
     
  8. Beatchu

    Member Beatchu GBAtemp Fan

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    347
    Location:
    UK
    Country:
    United Kingdom
    Prob wont work on RW
     
  9. Sstew

    Member Sstew GBAtemp's Grim Reaper.

    Joined:
    Jul 15, 2008
    Messages:
    1,463
    Location:
    Florida
    Country:
    United States

    Lol, Yeah, may start off slow, but I played it at least 4 times a week for like a year and a half [​IMG]

    Its gets addicting.. Damn Golden tools and Neighbors pictures.

    [​IMG]
     
  10. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    why? i have paper mario on rw and it worked [​IMG]
     
  11. Beatchu

    Member Beatchu GBAtemp Fan

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    347
    Location:
    UK
    Country:
    United Kingdom
    RWs hardly ever work
     
  12. djdynamite123

    Banned djdynamite123 Master Of Hardcore!

    Joined:
    Sep 21, 2008
    Messages:
    3,791
    Location:
    Redcar, England UK
    Country:
    United Kingdom
    ill have a go sometime tomorrow, may like it, don't usually try games that don't look that appealing to me, guess its adventurous so i should like it*
    took me 5mins to download it [​IMG]
     
  13. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    that sucks ass [​IMG] i think mine will though because paper mario works flawlessly [​IMG]
     
  14. Noitora

    Member Noitora ::

    Joined:
    Aug 9, 2007
    Messages:
    3,768
    Location:
    Athens
    Country:
    Greece
    It's so small in size! I'm gonna download this [​IMG]
     
  15. HippyG

    Newcomer HippyG Member

    Joined:
    Nov 14, 2008
    Messages:
    31
    Country:
    United States
    From what I hear, they also strain you're laser.
     
  16. Dark_anth
    OP

    Banned Dark_anth Banned

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    243
    Country:
    United States
    why would they do that?
     
  17. spectral

    spectral Newbie

    They're much harder for drives to read, especially over longer periods. I'm not sure on the secifics but whatever it is that allows them to be rewritten also makes them harder to read.
     
  18. oligore

    Newcomer oligore Member

    Joined:
    Dec 19, 2006
    Messages:
    44
    Country:
    New Zealand
    I think they work alright on the first burn but when re-using it there can be errors left if the original isn't erased well enough. If you write the whole disc with zeros a few times before you burn it might work better.
     
  19. meohsix

    Newcomer meohsix Advanced Member

    Joined:
    Aug 27, 2008
    Messages:
    80
    Country:
    United States
    it works fine with gamma ive been playing it all day
     
  20. spectral

    spectral Newbie

    I've also read that the reflectivity on DVD-RW is lower than a standard DVD-R, just as a DVD-R is lower than a pressed retail DVD.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page