Emulation Actraiser on GBA using SnesAdvance

ital

Well-Known Member
OP
Member
Joined
Jun 16, 2006
Messages
1,215
Trophies
0
XP
2,658
I wish to play the old classic Actraiser on the GBA.

Now the compatibility list states that you need a different build to get it working perfectly but the link is down and I can't get in touch with the site owner as his email is bouncing.

Any ideas folks?

Also, how is SNES on GBA in your experience?

Thanks
 
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • SG854 @ SG854:
    Already saw a review and it sucks
    Gift
  • Gift
  • SG854 @ SG854:
    A bunch of different people I saw & laggy audio for online play is a common occurrence
    Gift
  • SG854 @ SG854:
    Here's another video fog isn't being displayed properly on several games. Nintendo life also reported this. Water Temple in oot water reflection isn't emulated properly either the whole point of the gimmick of that room. Graphical glitches and poor emulation shouldn't be present at $30 bucks
    Gift
  • Gift
  • SG854 @ SG854:
    You can't save ghost data either in Mario Kart 64. Wasn't an issue on VC for Wii and Wii U.
    Gift
  • SG854 @ SG854:
    Even if they fix these issues I'm still not buying it. $30 for drip fed n64 games is fucking retarded. Their online service is still shit.
    Gift
  • Veho @ Veho:
    Youtube keeps pushing the Eternals trailer as the #1 recommendation. Fucking give it a rest already.
    Gift
  • Dakitten @ Dakitten:
    they really want you to know it is out there and is totes gonna be the bestest movie nobody ever asked for
    Gift
  • Dakitten @ Dakitten:
    until spider man a month afterward which will bury it into obscurity, anyways
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    We need some serious Warlock action if you ask me, not just random cocoons n'shit
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    Hulk+Warlock, that's what I want
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    wtf they turned eternals into a movie is beyond me
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    money woulda been better spent doing a decent Inhumans origin story
    Gift
  • Veho @ Veho:
    Hey mthrnite will you watch the new Dune?
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    yea it's sitting on the hard drive, gonna watch it with the boy
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    kinda wanna make him watch the lynch version first tho
    Gift
  • mthrnite @ mthrnite:
    you'll believe a very ugly man can fly!
    Gift
  • CORE @ CORE:
    It is all about the Spice...
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    @SG854 not only that look at how much you get on the sony side for around the same price
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    game pass costs more but you also get a huge amount of games and they're not drip fed
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    nintendo's offering was the worst deal but nobody cared because it was $20
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    now that it's $50, it's a really bad deal
    +1
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    also costing only $20 kinda excuses the poor online services a little bit, $50 demands better quality online
    +1
    Gift
  • The Real Jdbye @ The Real Jdbye:
    they should've just offered a better service to begin with and charged $50 from the beginning
    Gift
    The Real Jdbye @ The Real Jdbye: they should've just offered a better service to begin with and charged $50 from the beginning