1744 - Texas Holdem Poker (U)

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by TmP_stryk, Nov 1, 2004.

  1. TmP_stryk
    OP

    TmP_stryk Still I Rise™

    Member
    1,006
    1
    Apr 18, 2003
    United States
    Arizona
    [​IMG][​IMG]1744 - Texas Holdem Poker[​IMG][​IMG][​IMG]Â[​IMG][/p][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]Release Group:Rising SunSave Type:NONEROM Size:32MbitPublisher:Majesco SalesRegion:USAROM Serial:AGB-BXAE-USALanguage(s):EnglishView NFO:Click Here[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  2. Myke

    Myke so tasty!

    Member
    2,523
    59
    Nov 6, 2002
    United States
    GBAtemp Art Studio
    yeah baby
     
  3. GLiTcH

    GLiTcH GBAtemp Regular

    Member
    101
    1
    Oct 5, 2003
    United States
    my nephew will like this
     
  4. VVoltz

    VVoltz The Pirate Lord

    Member
    2,727
    109
    Nov 6, 2002
    USA
    I have this one on my Palm.
     
  5. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    How did Texas Hold'em get so popular?
    I still like original Poker better, but Big Two is the best card game.
     
  6. Genocidal

    Genocidal Member

    Newcomer
    27
    0
    Oct 8, 2004
    United States
    Cuyahoga Falls/Cleveland, OH
    If the opponents aren't simple, predictable AI this game looks like it could be a great one.
     
  7. xtc

    xtc GBAtemp Regular

    Member
    135
    0
    Jul 18, 2004
    Canada
    it got popular when it hit mainstream on tv.
     
  8. GouK

    GouK GBAtemp Fan

    Member
    482
    0
    Oct 27, 2002
    OMG Big 2 is the best card game ever I love gambling with that game my dad taught me it when I was 6 never stopped playing since. Big 2 in korean or chinese is tien len in filipino is pusoy dos.

    texas hold em is a great card game though
     
  9. Turmoil

    Turmoil GBAtemp Fan

    Member
    455
    0
    Oct 26, 2002
    Been waiting for this one for a while after reading previews on IGN, l thought it would never come out.
     
  10. GNUS

    GNUS Member

    Newcomer
    30
    0
    Mar 20, 2003
    Serbia, Republic of
    omg only not poker..
     
  11. skarthebloodchild

    skarthebloodchild Keep It Old School

    Member
    2,215
    64
    Jan 13, 2004
    Greece
    Greece
    are there any nudes?
     
  12. walkir

    walkir Child of Darkness

    Member
    142
    2
    Nov 12, 2002
    Stockholm
    Big 2 is fun [​IMG] My gf taught me how to play it. But I'm a fan of most card games though. I think that Ultimate Card Games is a bit slow though [​IMG] I wish they would have made it more like the card games on my Ericsson T68, which is more easy to control/play.
     
  13. SonOfSein

    SonOfSein GBAtemp Regular

    Member
    114
    0
    Sep 8, 2004
    United States
    Maine, United States
    Yup, Celebrity Poker Showdown here in the States is a good example (pretty good show, by the way). I'm glad to see this release; this was, in my opinion, something that shouldn't have been left out of Ultimate Card Games (1523). But hey, Ultimate Card Games has cribbage, the best card game ever, so no worries.
     
  14. yugi999

    yugi999 GBAtemp Regular

    Member
    189
    0
    May 28, 2003
    United States
    At home
    TEXAS HOLDEM POKER OH HELL yea

    * go to download it*
    hahahahaha bye bye [​IMG]
     
  15. y45hiro

    y45hiro Member

    Newcomer
    32
    0
    Mar 24, 2004
    haha just in time i wanna learn Texas hold em

    :gbasp:
     
  16. Woxxy

    Woxxy GBAtemp Advanced Fan

    Member
    836
    0
    Sep 21, 2003
    this game is so cool! will go straight to my flashcart [​IMG]
     
  17. shadow1w2

    shadow1w2 Still here.

    Member
    1,527
    34
    Mar 16, 2004
    United States
    CA
    is poker a sport now? I remember that someone wanted to make it an olympic sport o-o. Well I think that was normal poker though >.>
    Also, theres good freeware poker games too, though they are adult rated o-o.
    This game looks good, I gotta try it.
    Though I hope it has a little music or something to keep me from getting bored too fast.

    Cards just arent very exciting by themselves lol.
     
  18. Phoenicks

    Phoenicks Member

    Newcomer
    25
    0
    Apr 19, 2004
    United States
    'well, i walk into the room
    passin out hundred dollar bills
    ownin' this town....
    ...
    ain't never gonna be the same!'

    and the World Series of Poker made this game big... not that celebrity poker [cash-in] ripoff! i mean, why call it 'celebrity' when you get C-list celebrities to be on your show!?!

    good ol' ESPN... my lifeblood! watch out... cuz i think they're gonna make bowling hot next!
     
  19. klumel

    klumel Newbie

    Newcomer
    3
    0
    Nov 2, 2004
    Netherlands
    how can i download games on this site????
     
  20. radjago

    radjago Advanced Member

    Member
    92
    0
    Jan 21, 2004
    United States
    OH
    Go Here and Read This