1650 - GBA SP AV Adaptor (J)

Discussion in 'GBAtemp & Scene News' started by shaunj66, Sep 14, 2004.

  1. shaunj66
    OP

    shaunj66 Administrator

    Administrator
    10,088
    2,112
    Oct 24, 2002
    United Kingdom
    South England
    [​IMG][​IMG]1650 - GBA SP AV Adaptor [​IMG][​IMG][​IMG] [​IMG][/p][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]Release Group:TRaSHMaNSave Type:NoneROM Size:1MbitPublisher:NintendoRegion:JapanROM Serial:AGP-AGBJ-JAPLanguage(s):English/JapaneseView NFO:Click Here[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     


  2. 7thLegion

    7thLegion Advanced Member

    Member
    92
    0
    Nov 11, 2003
    Belgium
    wow nice screen shots there shaun [​IMG]
    but euhm what is it???
     
  3. Dais

    Dais Banned

    Banned
    778
    0
    Sep 23, 2003
    United States
    I have come to the conclusion these last few roms have been released solely to annoy me, due to the fact that none of them are Advance Guardian Heroes.
     
  4. The Teej

    The Teej Also known as The Tjalian

    Former Staff
    4,210
    5
    Jun 27, 2004
    England
    GBA SP AV Adaptor... Which I assume you can put flash cart so you can charge the GBA SP and the Cart?

    I have No idea wtf this is. That was a wild stab in the dark [​IMG].

    Wait... AV... not AC... AV Would be a cable type for TVs...which is why it says GBATV. But, why would you need to dump this on a flash cart? I mean, this isn't ground breaking technology to watch AVI Files on your VBA is it?

    EDIT: WTF... the ROM Size is 1Mbit? Is this a dump of that AV Adaptor for the GBA? How was this possible?

    Actually yeah, This is the AV Adaptor dump, otherwise it wouldn't say AV Adaptor. Damn I'm dumb at times [​IMG]
     
  5. djgarf

    djgarf I Am A Raver

    Former Staff
    2,955
    32
    Oct 24, 2002
    England U.K.
    their is a link to the product in the nfo
     
  6. remisser

    remisser GBAtemp Regular

    Member
    237
    0
    Oct 28, 2002
    United States
    twitter.com/tipsforguys
    man. This should be an XXXX release, not a numbered release.
     
  7. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    Hey the site's back!
     
  8. remisser

    remisser GBAtemp Regular

    Member
    237
    0
    Oct 28, 2002
    United States
    twitter.com/tipsforguys
  9. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    Thanks remisser. I was wondering what the hell this thing was. Turns out you can watch DVDs on your GBA. What crap.
     
  10. remisser

    remisser GBAtemp Regular

    Member
    237
    0
    Oct 28, 2002
    United States
    twitter.com/tipsforguys
  11. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    Portable DVD Player. Problem Solved. Can't you imagine the horrible quality of Movies on GBA?
     
  12. remisser

    remisser GBAtemp Regular

    Member
    237
    0
    Oct 28, 2002
    United States
    twitter.com/tipsforguys
    The quality would be just fine, man. The screen is more than just plain RGB like most bargain basement portable monitors.
     
  13. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    Are you really going to buy it man? How much does it costs btw? Give us some pics of the quality of goodm movies like Harry Potter or Lord of the Rings.
     
  14. remisser

    remisser GBAtemp Regular

    Member
    237
    0
    Oct 28, 2002
    United States
    twitter.com/tipsforguys
    there are pictures in the review I put a link to of lord of the rings... you can't get a good screen cap unless you have an awesome digital camera.
     
  15. DeMoN

    DeMoN GBAtemp Guru

    Member
    7,651
    102
    May 12, 2004
    United States
    Wow PS2 on GBA. Oh yeah and did you see how small the widescreen LotR was? PURE crap. Took up like olny half the screen, and the GBA screen is a small-ass shit to begin with.
     
  16. Xanthious

    Xanthious Scratch & Sniff

    Member
    751
    0
    Sep 19, 2003
    United States
    Go Notre Dame !!
    Well its a novelty I will give it that much. I like the TV Tuner so this might not be that bad.

    Oh and DemonStar Firelord is the best freaking HC figure ever. Back when it first came out I had a sweet 300 point army w/ 2 exp Firelords a Unique wasp and some misc other crap. Ok this isnt Heroclix talk. Im out
     
  17. Hunter

    Hunter i'ma stuffup the board

    Former Staff
    620
    3
    Nov 20, 2003
    Melbourne, Australia
    lets go and nuke all the action replay / gameshark / codebreaker / xploder rom images...
    there useless there hardware dumps....
     
  18. asher

    asher ^ Liar

    Member
    438
    1
    Aug 16, 2004
    Mexico
    i dont follow reviews much...but ign give it 6.0

    im a little scared.
     
  19. Smirre

    Smirre GBAtemp Regular

    Member
    283
    0
    Nov 23, 2003
    retroland
    It's kind of silly to start typing that URL one letter by one... IMO there should be a link to plain .nfo textfile also, you can't double click those URLs on a png image [​IMG]
     
  20. The Teej

    The Teej Also known as The Tjalian

    Former Staff
    4,210
    5
    Jun 27, 2004
    England
    EDIT: nvm.... I've made my Decision.