Search results

  1. Alex4U

    :pleading_face:

    :pleading_face:
  2. Alex4U

    https://i.pinimg.com/200x150/d5/00/0d/d5000d0d24b989c0edffae693b5b5904.jpg

    https://i.pinimg.com/200x150/d5/00/0d/d5000d0d24b989c0edffae693b5b5904.jpg
  3. Alex4U

    lol hi this cat loves you

    lol hi this cat loves you
  4. Alex4U

    Hardware Wii does not connect to internet and An Error has ocurred everytime I start an app

    One flex isn't broken inside, my optical drive is damaged and doesn't read disc at all.
  5. Alex4U

    Hardware Wii does not connect to internet and An Error has ocurred everytime I start an app

    So, I today found my dissambled wii and I tried to restore it. I can't remember what I did years ago to that wii, I barely can remember I messed up with the iOS to have japanese keyboard and stuff. The disc drive flex is broken inside, so I removed both. SD cards doesn't work too. So everytime I...
  6. Alex4U

    How to extract Gameshark GB Snapshots?

    Sometime ago I bought a new in-box GameShark for the GameBoy, works perfectly, but I have a issue extracting the snapshots. When I'm trying to extract the snapshots from the gameboy, the GameShark app throws a error. I am not sure why. I also checked if the parallel port from the gameboy to the...
  7. Alex4U

    Hardware can't inject H&S app, black H&S icon, can't update

    Yep this worked. Now the ugly black icon is gone, H&S CIA now works fine. Thanks to all for helping me.
  8. Alex4U

    oh well link error

    oh well link error
  9. Alex4U

    Hardware can't inject H&S app, black H&S icon, can't update

    Hello I am back Yeah I always used STANDARD, I'll try legit. Thanks For updating? Nope, problably won't work because I am stuck on update failed.
  10. Alex4U

    Comment by 'Alex4U' in 'Before this year ends... I just wanna say...'

    Edited to add something, probably I'll edit it later. Maybe
  11. Alex4U

    Hardware can't inject H&S app, black H&S icon, can't update

    I already dumped H&S Cia even with godmode9, still doesn' work
  12. Alex4U

    Hardware can't inject H&S app, black H&S icon, can't update

    Already tried to install H&S cia, FBI does not show up the title. I'll try CTR transfer. Thanks
  13. Alex4U

    Hardware can't inject H&S app, black H&S icon, can't update

    Yeah I think I screw it this time with my 2DS. I deleted H&S app to restore H&S via update, after that, the system couldn't update. There was a message box saying "An error has ocurred. Unable to update. The system will now be restarted" After that, I dumped H&S CIA from another 2DS and I...
  14. Alex4U

    Before this year ends... I just wanna say...

    Yeah I feel kinda strange, another year is going to end, I already changed a lot, I mean, I was not like before, I don't even want to remember how I was. Meh anyway. I just wanna say 2018 was the worst year of my life. I had a lot of problems, this includes familiar problems too. Familiar...
  15. Alex4U

    Pokémon Silver cartridge time always froze (No battery problem) broken oscillator?

    No, I already changed the battery for a new one and still doesn't work. Saving works perfectly, but time doesn't run. It keeps in the same time. (Tuesday 18:32) I already investigated something about it, I just found two things: Broken oscillator from cartridge or broken cartridge. The cartridge...
  16. Alex4U

    meh it was a boring birthday lol

    meh it was a boring birthday lol
  17. Alex4U

    And one more time, happy birthday to someone, you know who will be <3

    And one more time, happy birthday to someone, you know who will be <3
  18. Alex4U

    trying to connect with Player 2...

    trying to connect with Player 2...
  19. Alex4U

    Lost two friends for stupid problems.

    Soooo yeah, remember those days when i said "omg everyone hates me1'"1"1 i want to die17289!!1! i suc everyone suck'2'2!!!" ? That was the past. Now everything is OK. I haven't had problems, I am OK, I'm happy watching anime and talking to irl people, I'm happy playing Pump It Up, etc. i...
  20. Alex4U

    Couldn't dump PIU Fiesta 2, Prime 2, and EA Nascar Racing, but I dumped The Fast And Furious...

    Couldn't dump PIU Fiesta 2, Prime 2, and EA Nascar Racing, but I dumped The Fast And Furious. Next dump will be Guitar Hero Arcade...?
General chit-chat
Help Users
    Manu10MGG @ Manu10MGG: anyone who has solved the befreind code for pmd dx?