Search results

  1. Sloth7

    Hacking Noob questions

    Check out this article: https://cturt.github.io/ps4.html
  2. Sloth7

    Hacking Save Wizard for PS4 MAX relaesed

    Do certain trophies pop after you use a hacked save?
  3. Sloth7

    Hacking Save Wizard for PS4 MAX relaesed

    Does the CyberGadget tool work on NA? How did you get a free copy if I may ask?
  4. Sloth7

    Gaming Why isn't a Game a Game Anymore? Downloads, Updates and More

    I have 500GB & I'm doing just fine. You are missing the point, DLCs are just extra content (unless you look at Destiny). For example: FFXV 1st type of dlc cosmetic DLCs like clothes, weapons which are not really neccessary for you to enjoy the game. 2nd type of dlc Extra missions which depict...
  5. Sloth7

    Gaming PS4 Save Backup And Injecting Hypothesis

    You can share games but not the saves. Yeah, I think some game saves can be synced from PS3 to PS4.
  6. Sloth7

    Gaming Ps4 disc question

    I think it depends on the game... For me bo3 was installing for a couple of h... And yeah it installs the whole game.
  7. Sloth7

    Hacking Save Wizard for PS4 MAX relaesed

    You can cheat in nier without this(gil, exp). But doing that will just ruin the fun for you.
  8. Sloth7

    Hacking 0day 4.50 FW kernel exploit confirmed

    Right, but by that time speaking for myself, I will probably already upgrade to a newer firmaware, because "online".
  9. Sloth7

    Hacking Save Wizard for PS4 MAX relaesed

    Ughhh, I'm not really convinced. The service seems great, although the game list is kinda small, but I don't know. Would you mind if I sent you like a test file? I would really like to see this working.
  10. Sloth7

    Gaming PS4 Save Backup And Injecting Hypothesis

    Nope, this worked on the PS3. But on the PS4 the saves are user locked +not to mention the very annoying and useless region locks on the saves.
  11. Sloth7

    Hacking 0day 4.50 FW kernel exploit confirmed

    He said he won't release it anyway... But it's a good choice imo. Might aswell develop something solid in the future versions instead of wasting it.
  12. Sloth7

    Hacking Save Wizard for PS4 MAX relaesed

    So this does actually work? Without overwriting your progress? Im not really a believer in these things. Also that other save game service seems kinda sketchy.
  13. Sloth7

    Hi

    Hi
  14. Sloth7

    Hello

    Thank you for asking, I have been lurking for about a week until i finally decided to register today. I'm mainly into the playstation franchise, currently PS4 although I do have a dusty PS Vsless. I owned almost every PS console so far & I enjoy toying with various hacks and exploits.
  15. Sloth7

    Hello

    Im sloth. Im lazy. Thats it for me.:lol:
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
    FAST6191 @ FAST6191: However I am possibly going to make it to old man status so it might end up there