Search results

  1. XoxconnorxoX

    DS #5267: Golden Sun: Dark Dawn (USA)

    How do i fix the rom for no$gba? It says "encrypted cartridge requires files biosNds7.rom
  2. XoxconnorxoX

    Help I cant decide

    I went out with a chick in year nine my first semester and i was a legend for pulling that of because im not the most popular.Thanks for the advice i think i'm gunna ask her out tommorow r today cuz its like 4 am and i cant sleep.
  3. XoxconnorxoX

    Comment by 'XoxconnorxoX' in 'Help I cant decide'

    I went out with a chick in year nine my first semester and i was a legend for pulling that of because im not the most popular.Thanks for the advice i think i'm gunna ask her out tommorow r today cuz its like 4 am and i cant sleep.
  4. XoxconnorxoX

    Help I cant decide

    Hey i dont throw fcking boomerangs those are aboriginals (nearly extinct). Second. why doesnt your country just fuck up the world somemore. America sneezes the world catches a cold more like afghanistan sneezes america nukes them. Jackass (oh and no offense to anyone else except him)
  5. XoxconnorxoX

    Comment by 'XoxconnorxoX' in 'Help I cant decide'

    Hey i dont throw fcking boomerangs those are aboriginals (nearly extinct). Second. why doesnt your country just fuck up the world somemore. America sneezes the world catches a cold more like afghanistan sneezes america nukes them. Jackass (oh and no offense to anyone else except him)
  6. XoxconnorxoX

    Help I cant decide

    I am in year 7 and I can't decide. Allright so people say looks aren't everything. I mean there's this girl in my year. She likes me and we kinda had a thing. I like her a little, shes nice and we're friends (but she is sorta ugly) then there is this beautiful girl in year 9 a good friend. That...
  7. XoxconnorxoX

    Help I cant decide

    I am in year 7 and I can't decide. Allright so people say looks aren't everything. I mean there's this girl in my year. She likes me and we kinda had a thing. I like her a little, shes nice and we're friends (but she is sorta ugly) then there is this beautiful girl in year 9 a good friend. That...
  8. XoxconnorxoX

    Hi everyone

    Dude..... that totally works for you! Use that more often. Oh and im XoxconnorxoX. Hello watch any anime play any games nah who am i kidding probably a bieber fan...... Oh god i take it back that went to far goshh are you going to take that.....whispers to self(say yes) what no oh wait you did...
  9. XoxconnorxoX

    ROM Hack Pokemon Black and White Wi-fi not letting me through.

    Are you patched with the Project Pokemon V2 patch?
  10. XoxconnorxoX

    Know Your Temps : RoxasisSora

    God i love that game
  11. XoxconnorxoX

    Hacking Problem with R4 card

    Honestly your better off formatting it if you cant access anything on the card. My N card did this as well first it just had random files with weird names wouldn't load the card then it had nothing and said the card had 3gb of files on it when it was a 1gb card. So format and start over and if...
  12. XoxconnorxoX

    How do you put spoilers into posts

    Yeah i caant do it.
  13. XoxconnorxoX

    GBC Zelda Chest Opening

    from windwaker
  14. XoxconnorxoX

    Gaming [JPN] Official ‘Pokémon Black’ and ‘White’ Thread

    apparently that version has corrupted the wifi files. And so v3 will have it fixed. >.< sorry. Btw, what is the dreamworld website
  15. XoxconnorxoX

    Gaming [JPN] Official ‘Pokémon Black’ and ‘White’ Thread

    have you guys english patched your roms. If so what version
  16. XoxconnorxoX

    DS #5170: Pokemon Ranger: Guardian Signs (USA)

    can someone pm me a link to that thread ??
  17. XoxconnorxoX

    DS #5170: Pokemon Ranger: Guardian Signs (USA)

    junior high pfft im in high school we dont have that crap in australia
  18. XoxconnorxoX

    DS #5170: Pokemon Ranger: Guardian Signs (USA)

    same here >.< running windows xp
  19. XoxconnorxoX

    What Is Your Favorite Type Of Gaming? (Poll +)

    Consoles ,ps3 for me especcially battlefield, cod and elder scrolls oblivion
General chit-chat
Help Users
    Psionic Roshambo @ Psionic Roshambo: Them duke boys are at it again!