1. Hello once again! Im back! I kinda neglected GBAtemp, pardon me. Abt the console customization, i did it, but it was very amateurish(as to be expected, i was new at this) and i felt i could do better, and i wont be posting, i felt kinda defated it took a while. It still works but it was not...
  2. I left bc i feel like im causing problems yoinks haha (Pardon my akwardness Scott Pilgram) Anyways im looking into fixing my little brother's PS4 because of a outage that caused data to corrupted data and i will now look into tech stuff along with helping him out cause thats what i do Im also...
  3. I dont wanna leave my wake anymore so bye gang imma log off for a bit ahaha I was a user named RicksCrabShack in the past but that name didnt fit so i made a new acc but thanks to user feedback i felt like i was being a nuisance. So no more as im logging off! Adios! No more W in your feed...
  4. W shut the fuck up you cant explain shit As i say as i start talking again to people online Anyways im so sorry i explain things so badly like a child
  5. Ok yall know my homebrew post Ok main reason i asked i want it to go well bc im nervous bc my tech savey level is at grandma level and like?? Fair tbh idk how stuff works technologilly, i just like sewing stuffed animals for fun with a side of gaymer. Pirate? I don't know her all i know is...
  6. You know how some species of animals can go without their head for a few days after and not die? Thats me rn tbh. like im super duper lost rn. Like deadass. And on top of that i feel super bad for bugging homebrewers rn. Like they could be solving the solution to cancer or doing physics that...