Hacking Meu wiiu está dando erro 106-0103 alguém teria um backup da Band ou uma solução

Status
Not open for further replies.

ntec

Member
OP
Newcomer
Joined
Jul 19, 2017
Messages
6
Trophies
0
Age
36
XP
89
Country
Brazil
Meu wiiu dando erro 106_0103 alguém tem uma solução que possa me ajuda ou aonde encontro a nand do Wiiu pra mim fazer download
 

ThunderbInazuma

Well-Known Member
Member
Joined
Aug 31, 2015
Messages
507
Trophies
0
Location
Under Your Bed
XP
2,088
Country
Portugal
Meu wiiu dando erro 106_0103 alguém tem uma solução que possa me ajuda ou aonde encontro a nand do Wiiu pra mim fazer download
This is an English Forum.
My WiiU is getting me the error 106-0103. Does someone has a solution to help me or where can I download a NAND Backup?
Basically, a NAND Backup is unique from console, so, if you don't have one, you're screwed, unless there is any other way to get past that error. When does that error appears?
 
  • Like
Reactions: hibikii

nero99

Well-Known Member
Member
Joined
Sep 18, 2014
Messages
3,135
Trophies
1
Age
31
XP
3,729
Country
United States
Meu wiiu dando erro 106_0103 alguém tem uma solução que possa me ajuda ou aonde encontro a nand do Wiiu pra mim fazer download
Este é um fórum em inglês. as regras do site dizem que você precisa usar inglês ou adicionar uma tradução em inglês.

This is a english forum. site rules say you have to either use english or add a translation in english.
 

Sicklyboy

#JOYCONBOYZFOREVER
Global Moderator
Joined
Jul 15, 2009
Messages
6,313
Trophies
2
Location
[̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅]
XP
8,102
Country
United States
GBAtemp is an English-only forum. I apologize but this thread is being locked as it is very difficult for the majority of our users to assist in non-English languages. Please feel free to open a new thread as long as the message is in English or contains an English translation, even if you use something such as Google Translate.

(Google Translated to Portuguese, sorry in advance for how bad it probably is) GBAtemp é um fórum em inglês. Peço desculpas, mas este segmento está sendo bloqueado, pois é muito difícil para a maioria dos nossos usuários auxiliar em idiomas que não sejam ingleses. Sinta-se à vontade para abrir um novo tópico, desde que a mensagem esteja em inglês ou contenha uma tradução em inglês, mesmo que você use algo como o Google Translate.
 
Status
Not open for further replies.

Site & Scene News

Popular threads in this forum

General chit-chat
Help Users
    K3Nv2 @ K3Nv2: 10 tabs open on chrome and no slow downs suck it low ram ple bs lol